Saturday, March 28, 2020

یانی:


‏از تمام نیروهایی که در طول زمان بر ما وارد می شود، حداقل برای من عشق قوی ترین آنها بوده است.
همانطور که جمعیت ما افزایش پیدا میکند، سیاره ما کوچکتر و کوچکتر میشود، بنابر این بسیار مهم است که یاد بگیریم چگونه یکدیگر را دوست داشته باشیم و بپذیریم؛ و زمانی که این کار ممکن نبود ‏دستکم یاد بگیریم که چگونه یکدیگر را تحمل کنیم.
من این درس ارزشمند را خیلی زود در زندگی دریافتم، به دلیل تغییر فرهنگ و نقل مکان کردنم از یونان به آمریکا و تا امروز مردم از من می پرسند یونانی هستی یا آمریکایی؟
من انسان هستم،
دقیقا" مانند بقیه مردم،
‏پس از آن یونانی، آمریکایی، چینی یا هندی هستم.
ما باید درک کنیم و بدانیم به تعداد افرادی که در این سیاره زندگی می کنند، روش زندگی وجود دارد.
2500سال قبل سقراط فرمود: «یک انسان کامل یعنی تمام انسان ها درهم ادغام شوند.» این یک مسئله جمعی است،
این یعنی ما...
یعنی همه ما باهم،
‏در آن صورت به تکامل میرسیم. .

No comments:

Post a Comment

برای خلق تفاوتها باید شجاع بود باید خط شکن بود. همه مرزهای باید و نباید را در هم نوردید هیچ چیز هیچ چیزی را نباید بعنوان مقدس باقی گذارد. هم...